Sportreizen

Elk jaar organiseren wij voor de leerlingen die deelnemen aan het mountainbike-, voetbal- en paardrijdcollege een reis. De leerlingen van het Mountainbike- en het voetbalcollege gaan naar Italië. Het paardrijdkamp wordt gehouden in Drenthe.

Mountainbike- en voetbalreis

Deze mountainbikereis is bedoeld voor de leerlingen uit de klassen 1, 2 en 3. Bij de voetbalreis mogen de leerlingen uit de klassen 1 en 2 mee. Dit omdat het niveauverschil tussen de klassen 1 en 2 en klas 3 te groot is. Alle leerlingen reizen gezamenlijk naar Italië alwaar zij een eigen programma aangeboden krijgen. Van de leerlingen wordt verwacht dat zij via sponsoracties een gedeelte van de reis zelf sponsoren.

Paardrijdreis

Leerlingen uit de klassen 1, 2 en 3 die minimaal 2 of 3 jaar ervaring hebben met paardrijden en ook zelfstandig kunnen rijden, mogen deelnemen aan het paardrijdkamp dat elk jaar wordt gehouden in Drenthe. Tijdens deze reis maken we naast een dagtocht ook een 2-daagse trektocht waarbij we op een andere locatie dan de kamplocatie gaan overnachten. Daarnaast is er een dressuur of springles/eventing. Ook voor deze reis kunnen de leerlingen vooraf een deel van het inschrijfgeld via sponsoring bij elkaar sparen.